|
Post by Herr Kreuz on Jan 5, 2010 20:51:57 GMT 3
Hoo, kyllähän seura aina kelpaa~ Saat itse päättää, otatko mieluummin leikkiin Lucaksen vai Eliaksen. Minulle käy ihan kummin vaan.  Ja sitten jos oli jotain juonta mielessä, niin kerro toki. n__n
|
|
Kunai
Uutukainen
rawr~
|
Post by Kunai on Jan 5, 2010 20:58:37 GMT 3
Hmm.. Elias voisi olla ihan mielenkiintoinen tuttavuus ;P
Mitään varsinaista juonta ei ole, koska tosiaan tämä on hahmoni ensimmäinen peli, joten ihan mielen mukaan mennää ^w^ Olisiko sitten siulla mitään paikkaa mielessä/ kumpi aloittelee? :3
|
|
|
Post by Herr Kreuz on Jan 6, 2010 9:49:56 GMT 3
Yoosh, pitäisi vielä tietää, missä sinun miehesi hengailee yleensä, vai vaelteleeko hän ympäriinsa? Jos niin, niin peli voisi ihan hyvin olla Aréthassa... tosin siinä on vielä sumplimista, kuinka saada Alfa törmäämään sokerileipurin kanssa... 8'D
|
|
Kunai
Uutukainen
rawr~
|
Post by Kunai on Jan 6, 2010 16:49:42 GMT 3
Hän vaeltelee ympäriinsä, joten Arétha käy tapaamis paikaksi mainiosti. Yhteensattumahan voisi olla vaikka paikallisessa kapakassa, vai olisiko se epäluonnollinen ympäristö Eliakselle? ^^
|
|
|
Post by Herr Kreuz on Jan 6, 2010 20:45:48 GMT 3
Ah, kapakkahan voisi käydä ihan hyvin.  Sitten vielä se, että haluatko sinä aloittaa, vai annatko kunnian minulle? Kumpi vaan käy taas minulle. 8'D
|
|
Kunai
Uutukainen
rawr~
|
Post by Kunai on Jan 6, 2010 21:51:12 GMT 3
Sie voit aloitella~ Miun aloitus viesteistä ei ota pirukaan selvää :'D
|
|
|
Post by Herr Kreuz on Jan 13, 2010 20:46:54 GMT 3
Tässähän tämä. Toivottavasti kelpaa, se on nimittäin ensimmäinen aloitukseni ikinä. >>;
|
|