|
Post by Selene on Oct 18, 2009 17:20:14 GMT 3
Tattadadaa~ Uusi foorumi vanhan uhmaikäisen taaperon tilalle.
|
|
|
Post by Miruki on Oct 18, 2009 17:51:41 GMT 3
Uhmaikäisen todellakin. :c Eihän se muuta tehnytkään kun kiukkuili.
Toivottavasti tämä uutukainen nyt toimisi paremmin~
|
|
|
Post by Selene on Oct 18, 2009 18:41:23 GMT 3
Toivotaan niin. Kun ihmiset saavat itsensä raahattua foorumille ja ovat toipuneet muuton aiheuttamasta shokista voisitte antaa palautetta. Olisi kiva kuulla, miten ihmiset suhtautuvat muuttoon, mitä tykkäätte uudesta foorusta jne jne.
Muuton myötä saimme Mirun kanssa aihetta syyssiivoukseen, niin kuin tuo asian ilmaisi :'D Eli uutta tietoa ja muuta on tulossa!
|
|
Berry
Keltanokka

Haloo?
|
Post by Berry on Oct 18, 2009 19:27:44 GMT 3
Yeps. Olen tyytyväinen ettei tämä bugaa niin kuin tuo vanha..  Mutta sitten en tykkää yhtään kun foorumi on englanninkielinen.. täytyy painaa miljoonaa erinappulaa ennen ku tajuaa mitä mistäkin nappulasta tapahtuu.. ja profiilitietoja en osaa yhtään päivittää.. D: Hyvä jos avatarin osasin laittaa. Minä olen tämmönen tekniikan ihmeiden mukana jälkeen jäänyt.. Mutta ehkä se tästä vielä luonnistuu.. Joskus.
|
|
Roya
Uutukainen
|
Post by Roya on Oct 18, 2009 19:36:27 GMT 3
Oikein kiva tää uus foorumi, mutta englannin kielisyys häiritsee vähän minuakin...
|
|
|
Post by Miruki on Oct 18, 2009 19:42:05 GMT 3
No juu, kyllähän tuo englanninkielisyys on vähän tökerö, mutta ainakaan vielä emme ole Sellerin kanssa löytäneet mitään lokeroa, josta kieltä saisi säädeltyä. Joten tällä mennään. D:
Tämä on minusta kuitenkin jossain määrin parempi kuin vanha, sillä ulkoasustakin saa tehtyä paljon monipuolisemman. Väriskaalankin saa ihan itse asetella, eikä tarvitse käyttää valmispohjia~ Ja muutenkin tykkään itse mallista. >)
Mutta myö kiitämme palautteesta ja yritämme metsästää suomenkielistä modea jostakin kolosta.
|
|
Mere
Uutukainen
|
Post by Mere on Oct 18, 2009 19:48:10 GMT 3
Minun on paha lähteä hirveästi mitään sanomaan, kun olin untuvikko jo tuolla vanhallakin foorumilla, mutta pidän tästä uudesta foorumista sen monipuolisuuden vuoksi~ c: Ja minullekin ehkä hieman tuo englanninkielisyys tuotti päänvaivaa aluksi, mutta luulen, että siihen tottuu. Ja jos en nyt ihan väärin muista, niin tämänkaltaisen foorumin kielen sai kuin saikin vaihdettua jostakin ihan ihme kautta, mutta siis se oli tooodella monen mutkan takana. Kheeh auttoipa paljon <')
|
|
|
Post by Gilbert on Oct 18, 2009 20:15:00 GMT 3
Oh, uusi foorumi, lopultakin. Nyt voin lähettää viestejä joutumatta käymään kymmentä kertaa esikatselussa <3
|
|
|
Post by sir Kai on Oct 18, 2009 20:20:01 GMT 3
AAAAAAARh! *kuolee shokkiin*
Mitä, heti kun pääsee kotiin reissusta pitääkin vaihtaa foorua? x___________x
Täytyy sanoa, että tämä muutos tuli HIEMAN turhan äkkiä. ........ ja saanen kysyä näin maailmalta yleensä, miten ihmeessä saan kaikki pelini siirrettyä tänne? Niitä on aika paljon, osassa on aika monia viestejä...
Ah, ei se vanha fooru liian huono ollut. Mutta dämn, en toivu tästä vähään aikaan. *on äärimmäisen hämmentynyt* Ja siis kuinka pian tännekin pitää siirtyä kokonaan? Entä miten loppuneiden pelien kanssa, eihän niitäkään voi jättää jälkeensä?
TT^TT Ah, mutta ainakin tämä taitaa toimia paremmin.... Se on hyvä. *niisk* Hirveä vaiva vain....
Kaikkeen tuohon verrattuna engelska ei haittaa yhtään. Enemmän häiritsee se, että opinko käyttämään tätä totuttuani vanhaan xD
|
|
|
Post by Miruki on Oct 18, 2009 20:26:28 GMT 3
Doddih, tulihan sitä palautetta. x,D Hyvä, että kelpaa ainakin näin päällisin puolin.
Kai, ällös kuole shokkiin. Ei tässä hätiä mitiä, ei meillä mikään järkyttävä kiire ole tänne siirtyä - syynä tähän oli lähinnä se, että vanha foorumi kenkkuili ja ainakin itse sain järkyttävän slaagin kun eilen yölle menin foorumille ja mitäs näinkään; puolet pelialueista oli kadonnut teille tietämättömille ja pelitkin poistuneet siinä samassa. Huh, pelästyin jo etteivät ne olisi tulleet näkyviin ollenkaan. :c
Ja nuita vanhoja pelejä voipi postailla uusiksi tänne uudemmalle foorumille, miten vaan parhaaksi näette. Mutta mutta, ei tässä mitään kiireitä, toivu vaan järkytyksestäsi ihan rauhassa. :,D
Ja mietiskelin tuossa, että tänne voisi änkeä erillisen osien peleille, jotka on jo pelattu loppuun. Sinne voisi sitten linkittää pelejä vanhalta foorumilta - sitä vanhusta ei meinaan ajateltu poistaa kokonaan, lähinnä lukitaan kaikki topicit, joten kyllähän niitä pelejä sieltä pystyy vielä lueskelemaan.
|
|
|
Post by sir Kai on Oct 18, 2009 20:34:49 GMT 3
Miruuu~ >.< Kyllä minäkin säikähdin sitä, mutta säikähdin tätä entistä pahemmin.
*huoh* Mutta pitää vain aloittaa muuttourakka. Pitää kaiketi yrittää mankua vastapelaajia siirtelemään ainakin osa peleistä....
.... mistä tuli muuten mieleeni, että kun vanha fooru kenkkuilee, niin mitä takeita on sille, ettei se yhtäkkiä poista sinne jätettyjä viestejä? *maalailee innolla piruja seinille*
xD Aaah, ehkä vaikenen ja jatkan hommia.
|
|
Berry
Keltanokka

Haloo?
|
Post by Berry on Oct 18, 2009 20:43:01 GMT 3
Mietin tässä kans tuota miun ja sayrin peliä..  peliviestejä jtn 6 sivua.. jtn urakkaa varmasti sen siirtämisessä on. Toisaalta voisihan tehdä niin että jatkaa peliä ilman siirtelyjä suoraan tänne uudelle foorumille ja linkittää vain linkin sinne vanhalle foorumille siihen peliin minne kyseinen peli on aloitettukkin jos kerran foorumia ei poisteta vaan aiheet yksinkertaisesti lukitaan. Tämä olisi varmasti helpoin keino.  ps. sirkai jos et ole ehtinyt vielä huomaamaan, niin vuorosi on vastata ryhmäpeliin. Huomenna viimeinen vastauspäivä 
|
|
|
Post by Miruki on Oct 18, 2009 20:44:31 GMT 3
Hei, hyvä pointti. x,D Toivomma, ettei se tee niin, muuten syön hattuni. *alkaa mutustelemaan tupsua*
Noh noh, otat vaan ihan rauhallisesti, eikä mittään paineita mistään. Aikaa on, toivottavasti, vielä mooooonta iloista vuotta. Kyllä se siitä ! *paijaa Kaita*
|
|
|
Post by sir Kai on Oct 18, 2009 21:02:15 GMT 3
*kehrää*
Nyt alkoi ressi helpottaa, kun aloin organisoida kaikkia vanhoja juttuja tänne. Itse taidan siirtää kaikki ainakin käynnissä olevien pelien viestit uudelle foorulle. Mukavan tilavia viestikenttiä *virn*
.... mutta nyt kyllä kyrpii jokin ihan muu. En löydä reittiä, josta pääsisi muoksimaan käyttäjätietoja *räkättää hysteerisesti* No, pitää sekin etsiä, tuli kirotusvire nikkiin....
|
|
Berry
Keltanokka

Haloo?
|
Post by Berry on Oct 18, 2009 21:17:03 GMT 3
Muakin ärsyttää suunattomasti noi viestikentät ja se että kirjotin Berryn PIENELLÄ : ( Eikä sitä pystynyt profiilistä edes muokkaamaan.. :< nyh. sir --> profile --> modify profile 
|
|